23.11.12

h a p p y - m e









FOTO: Hanna Rössner



När jag kommer ner i den fina lilla yogasalen möts jag av ett lugn som alltid är så svår att beskriva men som tilltalar mig så mycket...där väggar talar för sig själv... Jag frågar om det är ok att sätta på lite yogamusik. Snatam Kaurs rofyllda röst förstärker den sinnesstämning rummet redan har och jag tar fram kameran och låter stunden ta allt mitt fokus. 

 Snart visar och berättar jag mer!

Ha en vacker helg!
VARMASTE KRAMAR
Hanna







6 kommentarer:

  1. Har aldrig provat yoga men är riktigt sugen ibland, sätskilt när man känner att man behöver lugnet för att gå vidare. Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har yogat en del tidigare men nu är det länge sedan...både ashtanga och kundaliniyoga. Har just anmält mig till en introduktion i ashtanga igen och känner att det ska bli sååååå härligt. Tycker att man b la blir mera balanserad och "jordad"... och smidig.....Har gått ner 7 kg och känner mig verkligen otroligt peppad att börja ta hand om mig själv ordentligt. Både kropp och själ. Prova en yogaklass och se om det är något för dig, du kanske blir fast?!

      STOR KRAM
      Hanna

      Radera
  2. Sinnesstämningen känns även genom din bild.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud, vad du är gullig Anci, GLAD att du känner det jag kände!

      VARMASTE kramar
      Hanna

      Radera
  3. Så härligt och skönt det låter och så klok du är som bjuder dej själv på såna upplevelser!
    Vacker och rofylld bild!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lisa, alltid lika fin! Jag yogade dock inte själv men det var en härlig miljö att fota i...otroligt rofylld...med massor av bra energi.

      Ha en fortsatt fin helg!

      STOR KRAM
      Hanna

      Radera