26.1.12

b u t i k - h a n s - m i k a e l s












Klicka på bilden för större format!

Uppdrag: Hans-Mikaels




Förra veckan fotade jag åt inredningsbutiken Hans-Mikaels på Humlegårdsgatan. Dom har...allt. Från doftljus, koppar, tavlor, lampor, kuddar, mattor till skåp, soffor, bord...ja, all inredning man kan tänka sig!  Jag var där i flera timmar men hade kunnat varit kvar än. Tjejerna och Hans-Mikael var så gulliga, kände mig verkligen välkommen.
Denna vecka har jag bara redigerat bilder...dygnet runt känns det som...utom en stund i onsdags då jag tog mig till Fotografiska och tittade på Anton Corbijns utställning...kul att ha sett men Nick Brandts djurbilder tilltalade mig mer även om Anton verkar vara en spännande människa.


Ha det gott du fina!

Varmaste kramar
Hanna


Har du någon butik eller produkt som du vill ha bilder på? Hör av dig till mig så berättar jag mer!
hannasform@comhem.se



































6 kommentarer:

  1. oh no, ä n n u en plats
    på önskelistan inför
    stockholm ! :) *gulp*

    fotografiska har vi bestämt
    s k a klämmas in mellan
    plåtningarna. älskar corbijn,
    ser fram emot brandt nu
    också ! :)

    underbara bilder. alltid.
    allt gott & en vacker helg !

    SvaraRadera
  2. Så klart du skulle fota en av mina favvobutiker;) grymmaste du. Önskar dig en fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Hej fina vän,
    Jättefina bilder igen, du kan du!
    stor kram Niina

    SvaraRadera
  4. Jag gillar dina detaljbilder !!!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  5. Hej Hanna,
    Kul att du kommenterade min bild på Snöprinssesan.

    Dina bilder är så underbara.
    Synd att du inte bor i Skåne.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Dine billeder er super smukke - knus fra Danmark,
    Axxx

    SvaraRadera