7.4.10

u t l o t t n i n g - a v - e n - f o t o s e s s i o n













Oj, det är inte KLOKT...över 300 000 visningar här, helt fantastiskt...Det får bli en utlottning...

Denna gång lottar jag ut en *fotosession med mig i Stockholm någon gång i maj (eller vid senare tillfälle). Den som vinner får välja ett tema så hjälps vi åt med rekvisita och kläder. Jag letar upp en lämplig plats för fotosessionen!

Om du vill vara med i utlottningen länkar du till detta inlägg på din blogg samt lämnar en kommentar här ELLER skickar ett mail (om du inte har någon blogg) till
hannasform(at)comhem.se
senast onsdagen den 14 april!


TUSEN TACK för allt Ni ger och har gett! Ni är UNDERBARA!

Varmaste kramar
Hanna


* Fotosession med styling (ej make up/hår) 1-2 timmar, 15 bilder ingår!

103 kommentarer:

  1. I don't speak your language, but your pictures are "universal" and I love, love your blog!

    Neida, FariBlog

    SvaraRadera
  2. Men Hanna.....

    Vilken otrolig generös utlottning!!!

    JAg vill genast delta, vilken otrolig upplevelse det skulle vara med dig som fotograf. Säger som jag alltid brukar - dina bilder ÄR magiska

    Varm kram Lena

    Ps - länkar på min sida Ds

    SvaraRadera
  3. Det hade varit fantastiskt att få vara med dig som fotograf. Jag älskar dina vackra bilder, de är så underbart vackra
    Kram Marita i Heestrand

    SvaraRadera
  4. Men Hanna vilken helt underbart generös utlottning det går ju inte missa....
    Jag länkar såklart till dig...
    Tack själv till underbara dig....
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Kjære deg!
    Dette må være den mest spennende utloddningen i denne blogg verden. Jeg vil selvfølgelig være med ;O)
    Håper det går bra med deg, og at du har hatt en fin Påske. Takk for hilsen inne på min blogg. Alltid så hyggelig når du har tid til noen ord. Du er og har vært linket til min blogg fra første dag jeg startet ;O) Og der blir du.*smiler*
    En stor klem fra meg ;O)
    Birgitte

    SvaraRadera
  6. Oj oj oj vilket priiis. Det låter hur roligt som helst, jag vill mer än gärna vara med :-)!! Jag länkar med bilden ovan från min blogg. Kram, Anette

    SvaraRadera
  7. Hej & Åhhhhh !
    Det låter så bra, jag vill absolut vara med ! Jag ska försöka länka...

    Bilden är förresten helt underbar. Älskar den !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  8. Hanna sötis, du är underbar.
    Självklart vill jag så gärna vara med och länkar nu på en gång:-)
    Hoppas ni får en mysig helg på landet.
    Nästa vecka blir det powerwalk, fredag??
    Stora kramar

    SvaraRadera
  9. WOW vilket superPRIS!
    Vill verkligen delta!
    Har länkat!

    SvaraRadera
  10. Hej söta Hanna!
    vilken underbar idé till utlottningen!
    Du gör magi när du fotar, så den som vinner kommer att uppleva ngt fantastiskt kreativt...själv så gillar jag stå bakom och inte framför kameran, men jag önskar lycka till till den lyckosten som blir vinnare.

    Stor kram på dig
    Magdalena

    SvaraRadera
  11. Vilken fantastisk utlottning...
    vill inte missa,
    jag länkar,

    Love&hugs!
    Annaleena

    SvaraRadera
  12. Oj vad generöst att erbjuda en fotosession. Du har ju den där speciella blicken för fotoobjektet som gör bilderna magiska. Skulle väldigt gärna vara med på det.
    Länkar från mig!
    Marie-Louise

    SvaraRadera
  13. Just ja...jag länkar i alla fall...

    kram

    Magdalena

    SvaraRadera
  14. GRATTIS till alla besökare!!!
    Men oj, så spännande och vilken generositet!!!!!
    Tänka sej, vilken vinst!
    Självklart är jag med och länkar dej gärna förstås!

    Vilken ljuvlig bild du visar idag...också!!!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  15. GRATTIS.... och vilken utlottning....!!! Ni är underbara skriver du....hm....det är du som är underbar!!!!! Jag har alltid beundrat "tonen"/"känslan" i dina bilder, så speciell....lite "magi" Jag länkar från min sida och håller tummarna!!!!Stor KRAM fr C

    SvaraRadera
  16. Vilket underbart pris, vilken supertävling, den vill jag inte missa. Jag är självklart med i tävlingen och länkar.

    Kram l-l

    SvaraRadera
  17. Hej,
    Vilken otroligt spännande vinst, så klart man vill vara med! Jag är en stor beundrare av dina fina bilder och jag, mitt hem och min familj finns ju på plats.

    Jag länkar från blogg Betongkrukan.

    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  18. Det där är en utlottning som jag absolut inte kan missa att vara med i.
    Så roligt!!!
    Vill absolut vara med i denna utmaning.
    Kramar
    Eva Agnes

    SvaraRadera
  19. HAnna!!!

    Så otroligt generös utlottning!! underbara du....vem skulle inte vilja vinna deta !!! Jag är såklart väldigt gärna med. Jisses så jag ska hålla tummarna :)

    Kram du härliga !! Anna

    SvaraRadera
  20. Klart man vill vara med i denna utlottning. Jag länkar såklar oxå.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  21. Åh, den här upplevelsen skulle jag verkligen vilja vinna till dottern som konfirmeras i maj! Håller tummarna krampaktigt och hoppas på Fru Fortuna. Självklart länkar jag.

    SvaraRadera
  22. Oj vilket härligt pris!
    Vackra bilder gör hemmet personligt och spännande tycker jag, och med dig bakom kameran kan det ju inte bli fel!

    Länkar såklart och hoppas på tur!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  23. Oj vilket fint pris på din utlottning!!Klart att jag vill vara med! :)
    Kram

    SvaraRadera
  24. Åååå vilken fantastisk utlottning Hanna! Så generöst av dig!
    Jag har länkat på min blogg och håller tummarna stenhårt att jag blir den lyckliga vinnaren.

    Stort GRATTIS till alla dina besök :)

    De varmaste av kramar
    Carina

    SvaraRadera
  25. Nu har jag länkat !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  26. Vilken vinst du ger bort, helt fantastisk. Den vill jag inte missa att vara med på. Jag blir glad varje gång jag ser att du har skrivit ett inlägg. För då får jag njuta av dina vackra bilder, dom är ögon godis.

    Jag länkar givetvis :))

    Jätte kram Annica

    SvaraRadera
  27. Vilken fantastisk tävling. Helt klart att jag länkar. Får nästan skaffa 10 bloggar till för att få lite fler lotter =) mvh Johanna

    SvaraRadera
  28. Vilken fantastisk tävling. Helt klart att jag länkar. Får nästan skaffa 10 bloggar till för att få lite fler lotter =) mvh Johanna

    SvaraRadera
  29. Wow, vilket pris du utlovar ^^
    klart att jag ska vara med, jag som är en sådan linslus.

    Jag länkar nu från min blogg i min högra spalt.

    KRAMISKRAMAR // OLIVIA. ♥

    SvaraRadera
  30. Håller med de andra, vilket superpris! Jag vill absolut delta, ska genast länka :)

    SvaraRadera
  31. Hej Hanna!

    Vilken vinst det blir för den som vinner :D
    Jag hoppas det blir jag....för vem skulle inte vilja vara med på dina vackra kort?!?

    Har "LÄNKAT" från min blogg :)
    Tack för en fin blogg och alla vackra bilder!

    Kramis//Jennifer

    SvaraRadera
  32. Hej Hanna!

    Vilken vinst för den som vinner den här tävlingen :D
    Hoppas att det blir jag.....
    jag skulle jättegärna vilja göra en fotosession med dig!
    Du tar så otroligt vackra bilder :)
    Länkar från min blogg!

    Kraaaaamis//Jennifer

    SvaraRadera
  33. Oj vilken utlottning!
    Vill vara med=)
    Hoppas...

    kram/sara

    SvaraRadera
  34. Vilken Lycka att få vinna detta pris! En dröm!!!

    Jag är en sån som aldrig blir bra på kort...inte många som fångat mig på bild heller för att jag aldrig vill vara med. Men med dig som fotograferar så kanske t.om jag skulle kunna bli skaplig på bild, fniss*

    Hur som helst Hanna så vet du att jag alltid tycker dina bilder berör som ingen annan:)

    Vågar knappt hoppas, men nu håller jag tummarna...

    Länkar förstås:)

    Kramkram Lena

    SvaraRadera
  35. OJ, ett sånt fantastiskt erbjudande...det vill jag inte missa för allt smör i Småland! :o)
    Jag länkar och håller tummarna.
    Varmaste kramen,
    Lydia

    SvaraRadera
  36. Å, hjälp vilket fint pris! Jag ska absolut vara med i den här utlottningen!!! Länkar såklart från min blogg.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  37. Wow, vilket pris :-)
    Självklart vill jag också vara med i utlottningen. Länkar från min blogg :-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  38. Du har verkligen "öga" för det vackra och kan fånga ett "ögonblick". Gillar verkligen dina bilder och brukar gå in på din blogg och njuta av alla vackra ögonblick du har fångat!

    Lycka till här och nu!

    Marie

    SvaraRadera
  39. Åh vilken underbar bild du bjuder på som vanligt. Vilken dröm att få vinna en fotografering med dig.Självklart är jag med på tävlingen.
    kram Theres

    SvaraRadera
  40. ahhh,vilket pris. bästa ever. jag vill gärna prova lyckan.

    SvaraRadera
  41. Oj, oj, oj!!!
    GRATTIS till dina besök, såå kul! Jag är inte förvånad för din foton är helt ljuvliga. Tänk att få bli fotad av dig, vilken dröm!

    Så självklart vill jag ta chansen att vinna detta underbara pris och jag länkar naturligtvis från min blogg.

    Jag ska tacka ja till bröllopsfotningen så nu har jag beslutat att köpa ny kamera så det blir extra bra. Skulle även behöva/vilja gå en fotokurs, inget som du har?

    Håller tummarna för mig och önskar dig en solig vecka!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  42. Åh Wow vilken snygg blogg.....och vilken otroligt god smak...har just hittat din blogg och blev ju tok kär....nu finns du på min blogglista...;-)
    /Kicki

    SvaraRadera
  43. Hej Hanna!

    Man måste ju bara anmäla sig...

    Vilken fantastisk utlottning!
    Hade nästan blivit nervös om jag vunnit..*ler*...men det är väl inte mer än rätt när du är så makalöst bra så det vore mer än en ära...

    Ha en fin dag!

    Länkar!

    Stor kram Mariette

    SvaraRadera
  44. Hei

    For en flott utlodning! Jeg bare elsker bildene dine, de er helt fantastiske. Og tanken på å være med på en fotoshoot med deg er "exhilharating".
    Det flyr jeg gjerne til Stockholm for (jeg elsker den byen selv om jeg bare har vært der en gang :-)
    Jeg har linket på min egen blogg.
    Ha en flott dag!
    Klem fra Jeanette :-)

    SvaraRadera
  45. Hej,
    I would like to join the lottery!
    Minna

    SvaraRadera
  46. Helt fantastisk utlottning,precis som bloggen din!!!

    SvaraRadera
  47. Hej Hanna!

    Vilken drömvinst!!!!!

    Jag vill absolut vara med!!
    Ska genast in och försöka länka (o teknisk som jag är vet jag inte hur man gör, men jag ska allt försöka:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  48. Hej
    Jag prater litte svenska jag har engleska jag bor i sverige
    jag gillar din blogg
    din photos vakre
    Please enter me for your lottery
    Tack saa mycket :)
    Julie

    SvaraRadera
  49. du fiiiiiiiiiiiiiiiina tänk att få snudda din lins gahhhhhhhh dina bilder hanna är verkligen nåt som berör...tänk att få se sig själv på en sån bild,
    ett nytt synsätt att möta världen! drömmer... håller tummar... och länkar...gör det i morrn, nu kudden skriker, fniss!
    må väl goa hanna, vi ses väl ändå snart!?

    varmkram lotten

    SvaraRadera
  50. Åhh Hanna det skull evara drömmen för mig. Är mer än gärna med. Länkar till dig/ Stor kram Anne

    SvaraRadera
  51. Psst glömde att säga grattis till 300 000 fantastiskt/ Kram Anne

    SvaraRadera
  52. åhh Hanna, vilken dröm det skulle vara. Dina bilder förmedlar en sån otrolig känsla. LÄnkar såklart och hoppas på tur.

    kram tessan

    SvaraRadera
  53. Men söta du, vilken underbar utlottning!
    Jag som går och drömmer om att du ska fota mina smycken, den dagen jag tar tag i det på riktigt, för jag verkligen älskar dina foton. JAG VILL SÅ KLART VARA MED! Länkar!

    Kram

    SvaraRadera
  54. Herregud, jag blir nervös bara jag tänker på det... men vilken ynnest. Kan inte säga nej till din otroliga tävling. Länkar genast! Stor kram!

    ps. grattis till dina "första" 300 000!

    SvaraRadera
  55. Ja ja ja vi vill vinna!!!!

    Önskar mig i bröllopspresent att vi vinner ♥

    Åhå vilken perfekt tävling!

    Åhå tänk om man skulle få få vinna detta pris! Ska absolut länka till denna tävling!

    /M
    www.maxiander.se

    SvaraRadera
  56. Så länkat och klart :)

    Hoppas...!

    Ha en fin dag!

    /M
    www.maxiander.se

    SvaraRadera
  57. Å! For en fantastisk opplevelse det hadde vært!
    Jeg kan jo bare prøve og HÅPE... hihiih!

    Jeg ønsker i alle fall å være med i din spennende trekning! Lett at jeg vil!!!

    Hilsen Liv

    SvaraRadera
  58. Helt fantastisk utlottning, jag vill super gärna vara med!

    Dina bilder är bland dom underbaraste (särskilt dom på sara ;))

    Ha det jätte bra, kram

    SvaraRadera
  59. klart jag vill vara med om denna utlottning vilken kul vinst
    ha en jätteskön helg
    marianaskeramik

    SvaraRadera
  60. Oj, vilket DRÖMPRIS ♥

    ÄLSKAR dina bilder ♥

    Vill självklart vara med i utlottningen // Kram Linda

    SvaraRadera
  61. Åh Hanna.

    Skulle jag vinna den här tävlingen så skulle det vara en dröm som besannades.

    Jag har älskat dina foton från första stund. Du har en förmåga att fånga känslan i varje bild. Och skulle jag få vara "din" för en dag så skulle jag bli den lyckligaste tjejen på jorden. Tänk att få ha sådana vackra foton på sig själv.

    Kram kram
    Marit

    SvaraRadera
  62. Hejhej!
    Åh,det vore fantastiskt att bli fotograferad av dig,du skapar så otroligt vackra bilder. Vore så roligt att få några vackra (gärna i vitt-vitt") bilder på mig & min lilla Olle på 4.5 månader!
    Jag länkar till dig på min facebook,där jag vet att flest tittar! =)
    Soliga Hälsningar
    Malin & Olle

    SvaraRadera
  63. Hej Hanna!

    Vilken generös utlottning och fullkomligt fantastiskt vinst! Det vore en dröm som besannades om jag skulle bli den lycklige, men vem än det blir som vinner gläds jag med denne: vilken upplevelse att dela några timmar men Dig som, som få andra, kan fånga känslan och förmedla den via kameran. Under dessa timmar önskar nog vinnaren att tiden stod still, även om den förevigas genom kameran.

    Vänliga vårhälsningar med fågelsång och trevande vårlökar från Karin i Körsbärsgården.

    SvaraRadera
  64. Oj oj oj vilken tuuuur att jag inte missade denna underbara utlottning. Shit vad spännande och roligt det hade varit. Jag som älskar dina bilder så. Och så älskar jag ju Stockholm :) Det går massor av flyg dit!

    Jag är med och länkar!! Hoppas, hoppas...

    KRAM Jenny

    SvaraRadera
  65. Hej vännen,

    Lite sent ute men jag läste precis om din utlottning!

    Klart att jag vill vara med!
    Tänk att bli plåtad av dig!!!!!!

    Inte klokt vilken fin present du lottar ut. Förstår att det är så mååååååånga som vill vara med.

    Hoppas på tur men önskar alla mina medtävlande lika mycket tur!

    Vi vill så klart alla vara med om detta ögonblick som skall fångas på vackra bilder tagna av dig!

    Ha det bäst i helgen!
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  66. Oh my gooood!!! =) Vore som en dröm!! Klart man vill vara med!! Spännande..=)

    kramelikram Malin

    SvaraRadera
  67. i den finaste av tävlingar vill jag vara med...

    jag länkar och säger grattis till alla dina besökare.

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  68. Men vilken fantastisk utlottning. Jag håller mina tummar HÅRT och länkar såklart också:

    http://evamar.blogg.se/2010/april/fotosession-14-april.html

    SvaraRadera
  69. Hej!
    Vill självklart vara med i din tävling! Vore superhäftigt med en fotosession. Har två barn och skulle vilja ha fina bilder på dem!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  70. Vill naturligtvis jättegärna vara med i denna fantastiska tävling och länkar till din fina blogg! Ha en fortsatt god helg och en skön vår!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  71. Dina bilder berör in i minsta detalj så även om jag oftast vill vara bakom kameran så måste jag nu ta chansen att kanske få vara framför din kamera! Speciellt nu när jag är gravid och skulle kunna få fina gravid bilder!

    Håller alla tummar och tår!

    Hälsningar Madde!

    SvaraRadera
  72. Så himla fina bilder och när du lottar ut en fotosession så måste man ju bara vara med och tävla.

    Länkat från min blogg till dig.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  73. Åh, du tar så fina bilder! Jag vill jättegärna vinna en fotografering med dig! Skulle vara så kul att få en fin dokumentering av min graviditet! Jag länkar från min blogg!

    Kramar, C

    SvaraRadera
  74. Skulle väldigt gärna vinna en fotosession med dej!
    Skulle vilja ha gravidbilder på mej själv och kanske några bilder med dottern om det skulle gå, om jag nu skulle ha otroliga turen att vinna.

    Länkar här: http://salkert.se/2010/04/tavlingstips-2/

    Kramar

    Johanna - http://salkert.se

    SvaraRadera
  75. I like your photos.
    http://unefeecitrouille.canalblog.com/

    SvaraRadera
  76. Vilken galen utlottning! Självklart vill jag vara med. Din bilder är ju ljuvliga!!!

    Kram

    Paula

    SvaraRadera
  77. AAA, detta vill man ju bara vinna!! Dina bilder är ju helt fantastiska!!
    Klart jag länkar

    SvaraRadera
  78. Jag deltar gärna och länkar!

    SvaraRadera
  79. Vill jätte gärna vara med och tävla! Skriver här och skickar ett mejl. Vore fantastiskt att vinna detta!/Kristin H (kristin_hamren@hotmail.com)

    SvaraRadera
  80. Vore nice att vinna , vill ge min dotter denna vinst, hon behöver en dag att få göra något annat än plugga på Universitetet..Söt är hon också..journalist och modestuderande med fötterna på jorden..utbildad fotograf.. jag tror att ni två skulle få en supertrevlig dag i Stockholms allra finaste kvarter...Ella är 23 år looklike Kristine Dunst

    SvaraRadera
  81. Oj de är klart man vill va med i din generösa utlottning, vilket pris...

    Dina bilder är ju alltid såå magiska och vackra..

    Ska bli så spännande vem som en vinner att se en fin fotosession med någon som inte är modell för dom är ju så otroligt vackra dina modeller...

    Jag länkar med din bild så klart..

    Kraaam Linda

    SvaraRadera
  82. Jag vill ABSOLUT vara med. Bor ju förvisso en bit från stockholm men åker gärna dit för det här!

    Hade vart grymt kul att vinna det här. Det är så att jag håller på med vikten om man säger så. Hittills gått ner 33 kg, och är i full fart neråt i backen. Detta skulle verkligen vara kul, för då kanske jag skulle få upp ögonen för mig själv lite mer.
    Sen hade det vart riktigt kul att ta proffsiga foton INNAN vi gifter oss, vilket sker i slutet i sommaren om det blir som planerat :)
    Detta skulle dels bli som ett "uppvaknande" av min självbild + gåva inför bröllopet + belöning för jobbet med viktnedgången
    Alltså- nåt väldigt uppskattat!!! :)

    Hoppas Hoppas!
    Har länkat här också: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/fotosession-hannasform-144.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  83. What a lovely photo...!!

    But most of all..WHAT A LOVELY BLOG!!!

    Great shots!

    Bye
    Dario

    SvaraRadera
  84. Vilken fantastisk utlottning och vilken otrolig vinst! Jag vill absolut vara med och håller tummarna hårt, hårt... :-).

    Jag länkar från min blogg!

    Många kramar till dig, du makalösa människa :-)
    Beatrice

    SvaraRadera
  85. Hejsan Hanna,

    jag hoppas du mår fint!

    Jag skulle bli superglad för en fotosession på min lillkille Caesar, 3.5 månad gammal!

    Kram från Soul of Maia-Marie

    SvaraRadera
  86. Ojojoj vilket fantastisk pris! Jag vill självklart vara med. Har länkat från min blogg.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  87. Jag hade med glädje åkt upp till Stockholm om jag fått chansen att bli fotograferad av dig. Älskar dina bilder!

    http://lottaplott-tavlar.blogspot.com/2010/04/tavla-om-en-fotosession-av-hannas-form.html

    SvaraRadera
  88. wow.. jag älskar dina foton och att få bli fotad av dej vore magiskt.. jag länkar i min blogg till denna fantastiska utlottning..
    kram
    Anna-Carin

    SvaraRadera
  89. Vad roligt! Jag vill gärna vara med i utlottningen.
    MVH Marie

    SvaraRadera
  90. Hej Hanna,
    Grattis för alla dina besökare!
    Du tar så underbart vackra bilder som verkligen berör!
    Vill gärna vara med i tävlingen. Vilken lycka det skulle vara att vinna!! Ett minne för livet!
    Hoppas hoppas på tur..
    Kram Ansku

    SvaraRadera
  91. Vilken härlig blogg du har, här tittar jag gärna in igen. Jag vill självklart vara med och tävla och länkar hit från min blogg.
    Må gott // Allis

    SvaraRadera
  92. Så mange som vil være med hos deg Hanna.. det er jo helt fantastisk. Har aldrig sett maken til påmelding i en blogg før. Du er jo bare enestående eller hva *smiler*
    Ville bare innom for å ønske deg en fin uke.
    Klemmer fra meg
    ;O)

    SvaraRadera
  93. Grattis till alla dina besökare! Du har en underbart vacker blogg.

    Vill väldigt gärna vara med och tävla om detta fantastiska pris. Jag länkar.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  94. Är gärna med och har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2010/04/tavla-om-fotosession.html

    SvaraRadera
  95. Är gärna med och har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2010/04/tavla-om-fotosession.html

    (vet inte om förra kom fram, blev error)

    SvaraRadera
  96. Hej!

    Grattis till dig får man väl säga, hoppas du kan säga det till mig också om jag har tur i din utlottning.
    Mvh från en glad, trädgård/inredningstokig tjej från Skåne.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  97. Hvilken herlig blogg du har, og en fantastisk mulighet for min datter, og kolleksjonen. Melder meg gjerne på ♥ håper vi sees xo

    SvaraRadera
  98. Jag har skrivit förut men vill lägga till lite händelser:
    Jag Mamma Mia vill ge min dotter denna fantastiska present hon är värd det många gånger om..I går kracha hennes dator hur kul är det när man pluggar till journalist, idag lossade en tråd i käken a 2000 pix hur kul är det, hur ska jag göra henne lycklig igen,, hon fyller 23 på söndag och bor i studentboende i stan.. jo en fotoupplevelse med dig vore ju toppen, söt och snygg är hon, mode och fotoutbildad, gillar färg och form. ja jag är helt förvissad om att ni två får en toppen tid ihop...kramiz..vinner jag ska du få kontakta henne själv..

    SvaraRadera
  99. Snälla Hanna läs detta brevet ovanför där det står Ellinor är det Mamma Mia det ska stå glömde logga ur min dotters namn, jag ska ju överraska henne med en vinst tänkte jag hoppas att du ser detta..kramiz Maria...för dottern är min

    SvaraRadera
  100. Oj, det var i sista minuten som jag tittar in hos dig för att anmäla mig till din tävling.
    Jag tycker dina bilder är underbara så jag vill gärna vara med.
    Om jag skulle ha turen att vinna vill jag ge det i present till min dotter Anna som fyller år den 20 april.
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  101. Men jösses, undrar om jag blir sist i raden att anmäla mig till utlottningen? Jag är GIVETVIS med och jag länkar såklart från min blogg!

    Grattis till 300 000, det är du väl värd!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  102. Upptäckte just - till min fasa - att jag var en hel MÅNAD för sen!!

    Får hålla mig framme nästa gång istället!

    Kram!

    SvaraRadera
  103. Attans, det här missade jag :(

    Hoppas allt är väl med dig.

    SvaraRadera