20.4.10

s o m m a r v i n d a r













Älskade vår, finns det något ljuvligare? ÖNSKAR jag hade en trädgård, tror jag skulle älska det.
Håller på att kurera mig från en förkylning, fy så tråkigt det är att vara sjuk...ingen ork eller lust till att fota ens....tittade iallafall på bilder från i somras idag..sommaren är oxå härlig. Hittade dom här på min yngsta dotter...gillar porträtt, gärna i en serie. Att fota barn är något bland det vackraste....och ärligaste som finns.


Lev NU, spara inte livet!

KRAM
Hanna

23 kommentarer:

  1. Ljuvliga underbara bilder ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för den underbara förmiddagen, du & jag fick tillsammans.

    Vi ses snart igen.=)

    KRAM

    Salta - Eva

    SvaraRadera
  3. Åh Hanna vad du tar vackra foton!
    tänkvärda ord....
    kram Lina

    SvaraRadera
  4. Jag lovar att leva nu... jag försöker verkligen varje dag.
    Underbara bilder, Hanna, som vanligt. Och ja, barn är så ärliga. Av barn får man höra sanningen!
    Ha den bäst!
    kram Liv

    SvaraRadera
  5. Så vackra foton.
    Hoppas nu snart mår bättre,
    orkar du med lunch på fredag?
    har en liten award till dig i bloggen sötis.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. åh.
    underbara foton!
    Älskar rufset i håret.

    krya på dig.
    kram.

    SvaraRadera
  7. Vackert foto! Mest gillar jag ändå din dotters blick. Hon ser så där härligt finurlig och tokigt oförutsägbar som bara glada barn kan göra...

    Härligt :)

    Kram och godkväll.

    Anna

    SvaraRadera
  8. Ljuvliga bilder på din dotter! Hon är som en vacker vitsippa i början av våren! Så fina bilder!

    Trist med förkylning! Har också haft en, och den är envis ännu!

    Jag är nu på torpet och försöker röja i min trädgård, men kallt är det ute.

    Krya på dej!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Åh Hanna, vad fint...
    Man känner vinden och ljudet från vattnet...Och allt det oskuldsfulla fångat hos ett barn...det är bara så fint...

    Längtar efter sommaren... Ikväll kom det lite snö, typiskt aprilväder med andra ord!

    Ha det så bra och krya på dig!!
    Kram mariette

    SvaraRadera
  10. Hej hanna!
    Åh vilka underbara bilder på er vackra dotter!!!!
    Hoppas du kryat på dig nu och känner dig piggare...
    kraam Susanne

    SvaraRadera
  11. Som alltid lockar du fram ett leende på mina läppar...så härliga rufsiga bilder du visar. Jag kan nästa känna sommarvindarna...längtar! :o)
    Krama om dina kära, så söt, så söt!
    Varmkram Lydia

    SvaraRadera
  12. Krya på dig!!!
    Själv är jag på väg att insjukna, har rysligt ont i halsen och är allmänt hängig och jag som var så säker på att inte bli sjuk när dottern insjuknade för ett par dagar sedan...

    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  13. Du og dine flotte bilder gir inspirasjon til oss i bloggverden, takk for det. Håper du bli fort frisk igjen og at gnisten kommer tilbake! :) Klæmmer på vei!

    SvaraRadera
  14. Hej, Hanna!

    Ja, verkligen. Barn är de vackraste som finns...och ärligast.
    Jag verkligen älskar barn och ungdomar. De är helt oförstörda.

    Vilka underbart vackra bilder.


    Ha en bra kväll


    Kram Inka

    SvaraRadera
  15. Vackraste och ärligaste......så fint.....
    Jättefina bilder..

    SvaraRadera
  16. Vilka underbara sommarbilder av din söta dotter! :-) Jag håller med om att det är fint med en serie bilder i stället för enstaka.

    Tråkigt att du är förkyld, hoppas att du känner dig bättre snart!

    Många krya-på-dig-kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  17. Heeej Hanna!
    Åååå, vilka underbara bilder!
    Ha det toppen!
    STORA kraaaamar alice ♥

    SvaraRadera
  18. Jäätefina bilder ! Kan de vara från Gotland ??

    Är du frisk nu ? Annars får du krya på dig !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  19. Såå himla fin hon är!!! Snart är värmen här och visst läängtar man nu. Hoppas du får en bra helg.

    Kram//Anna

    SvaraRadera
  20. Fina Hanna med fina dottern! Bilden näst längst ner till vänster är helt magisk tillsammans med trädet!

    Jag hinner inte med i bloggvärlden och missade ju din fantastisk generösa utlottning!

    Stort grattis till vinnaren! Vilket pris!!!

    Jag tror det där mötet måste bli av snart!

    Kraaam!
    Noamaja

    SvaraRadera
  21. Älskar dina foton!Så vackert!Jag skulle också vilja ha en pitteliten trädgård att pyssla i.
    Kram

    SvaraRadera
  22. Ärliga känslor kommer fram...helt fantastisk dotter...och mor...i samarbetet kan ni göra underverk...de syns!

    SvaraRadera