15.4.10

g r a t t i s










ÅÅÅÅ, så många UNDERBARA kommentarer jag fått....blir så rörd...och GLAD att det finns så många fina människor. Har hittat många av era fina bloggar....hoppas snart få tid att titta mer.

Eftersom jag ska till ett möte strax ville jag dra vinnaren nu på morgonen. Min dotter hade skrivit alla namn och lagt alla lappar i en stor korg....vinnaren blev...


Grattis! Hör av dig till mig så får vi höras mer!!!!

TUSEN TACK alla som ville vara med i utlottningen!

Ha en underbar helg!

KRAM
Hanna

20 kommentarer:

  1. GRATTIS till vinnaren! Kanske får man se resultatet här sen?
    Vilket otroligt generöst pris det är och så kul!

    Ha en riktgit härlig dag, Hanna!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Grattis till Marit :)

    VErkligen super kul utlottning. Inte varje dag man tävlar om en sån sak :)

    Tummen upp.

    Måste se resultatet här sen :)

    Fröken M

    SvaraRadera
  3. Hej !!
    Helt fantastiska bilder som vanligt ...
    jag blir helt lyrisk när jag tittar in här !!
    Grattis till vinnaren !!
    Fantastisk tävling. Av geografiska skäl var jag inte med ...
    Fortsätter att njuta av dina bilder...
    Kram,Monica

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder har du.:-) Stina

    SvaraRadera
  5. Congratulation to the winner! :-) Your photo is great! Hugs Yvonne

    SvaraRadera
  6. Grattis till en fantastik gåva Marit, Hanna är en underbar fotograf och jag älskar hennes bilder
    Stor Kram till dig Hanna
    Du är bäst !!!!

    SvaraRadera
  7. Men gud det är inte sant!!!
    VANN jag?

    Men gud vad glad, pirrig, lycklig och jätte nervös jag blir.

    Jag mailar dig ikväll, Hanna.

    Stor kram
    Marit

    SvaraRadera
  8. Grattis Marit!
    Vilket underbart pris att vinna.
    Kram Marita i Heestrand

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnaren!
    Jag är sååå avis.

    Hoppas att jag kan boka dig nån gång i framtiden...

    Önskar dig en underbar helg, kramar Maria!

    (nu har jag sagt ja till bröllopsfotningen så nu ska jag bar köpa ny kamera)

    SvaraRadera
  10. Ljuvlig bild Hanna!
    du är en mästare förlåt
    Mästerrinna..
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnaren Marit!!
    Ni kommer få de så roligt och trevligt tror jag.. Och hoppas på en liten visning sen..
    Trevlig helg Kraaaam Linda

    SvaraRadera
  12. Grattis,hade jag funnits kvar i stora staden hade jag verkligen velat delta.

    Din sida gav mig inspiration till en bild som tagits på mig faktiskt....(finns på bloggen,kovill gärna få kritik)vågat som bara den,men den känslan du förmedlar i dina bilder gav mig mod! TACK!

    SvaraRadera
  13. Stort grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en tävling utöver det vanliga! :-)

    Hoppas du får en fin helg!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinnaren!

    Önskar dig en fin helg Hanna,
    kramar Lina

    SvaraRadera
  15. Nej men här har jag varit på besök för länge sedan, och så plötsligt dyker Du bara upp igen. Din blogg är en skön pärla som jag får fördjupa mig lite i då det var en stund sedan jag var här. Men dejlig är vad den är!

    Agneta

    SvaraRadera
  16. Grattis till vinnaren av ditt underbara pris !!

    Ha en skön helg

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  17. Vilken härlig blogg du har, sån tur att jag hittade den;)

    Kram Adela

    SvaraRadera
  18. Stort GRATTIS till vinnaren! Vilket fantastiskt pris att vinna! :)

    Hoppas allt är bra med dig Hanna!

    Kraaam, Carina

    SvaraRadera
  19. Grattis till vinnaren i din fantastiska tävling.
    Vi andra fortsätter att njuta av din smakfulla bilder här på bloggen.
    Ha en fin vecka!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  20. Hej, Hanna!

    Grattis till vinnaren. Men vilken fin vinst. Inget som går att skicka heller. Det blir ju en fin upplevelse också.

    Du är en helt suverän fotograf.

    Ha en trevlig dag


    kram Inka

    SvaraRadera